Η περίεργη αίσθηση της ισότητας

Φεμινιστικές τσόντες. Κάψτε τα σουτιέν σας, αυτά είναι που σας καταπιέζουν και σας υποβαθμίζουν. Όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες εκτός από την μάνα μου. Όποιο δάχτυλο και αν κόψεις θα πονέσει το ίδιο, αλλά από την άλλη όλα τα δάχτυλα είναι διαφορετικά. Ανθρώπινος καπιταλισμός. Κοίταξε να δεις, η κατάσταση είναι σκατά αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να καίμε την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας. Όταν εμείς φτιάχναμε την Ακρόπολη, αυτοί ακόμη σκαρφαλώνανε στα δέντρα ρε. Εγώ δεν είμαι με τη βία, αλλά η κατάσταση με τους μετανάστες έχει ξεφύγει, κάτι πρέπει να γίνει. Δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους σου λέω, αλλά ας γυρίσουν στη χώρα τους, τί κάνουν εδώ; Και οι Έλληνες μετανάστευσαν και τα κατάφεραν, αυτοί δηλαδή γιατί δεν μπορούν; Εμπόλεμη ειρήνη. 
Η κατάσταση στα Πανεπιστήμια είναι σκατά, δεν έχουμε βιβλία, οι παρατάξεις όμως τα κάνουν όλα ακόμη χειρότερα. Δεν την αντέχω άλλο τη γυναίκα μου, είναι ανυπόφορη, μου γκρινιάζει στο τηλέφωνο κάθε φορά που είμαι μαζί με την γκόμενα. Πω ρε πούστη μου κι άλλα μέτρα, η ανεργία έχει πάει στο Θεό, πάλι θ' αναγκαστώ ν' απολύσω καμιά εικοσαριά εργαζομένους. Ρε, αυτοί μας παίρνουν τις δουλειές, εγώ ο ίδιος προσέλαβα πέντε Πακιστανούς τις προάλλες. Ειρηνικός πόλεμος. Εντάξει, ναι, έχουν τα δίκια τους οι εργαζόμενοι, αλλά δεν είναι δυνατόν να έρχεται ο άλλος από την άλλη άκρη του κόσμου και να μην μπορεί να δει την Ακρόπολη, είναι απαράδεκτο. Παρανοϊκή Ηρεμία. Οι Γερμανοί μας πήραν τα πάντα, όμως πρέπει να τους δώσουμε περισσότερα για να επιβιώσουμε. Μαζί τα φάγαμε.Αυτή η Νέα Δημοκρατία έχει ξεπουλήσει στους Γερμανούς τα πάντα, πρέπει όμως να την ξαναψηφίσουμε γιατί παίζει να βγούμε από το ευρώ. Ψήφισα Νέα Δημοκρατία, ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΜΙΑ ΓΚΟΛΑΡΑ ΡΕ ΣΑΜΑΡΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙ Η ΚΑΡΙΟΛΑ Η ΜΕΡΚΕΛ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΛΛΑΔΑ! Το παιχνίδι είχε πολιτικές διαστάσεις. Η βία γεννάει βία. Εντάξει η αριστερά δεν έχει κυβερνήσει ποτέ, αλλά έχει καταστρέψει την Ελλάδα περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Οι απεργίες κατέστρεψαν την χώρα. Το αφεντικό μου μείωσε και άλλο το μισθό, δεν έχω να πληρώσω το νοίκι, ευτυχώς όμως δεν με απέλυσε. Δεν υπάρχει δουλειά, οι μισθοί πέφτουν, οι τιμές ανεβαίνουν, αλλά εγώ θα βρω τρόπο να τα καταφέρω, όποιος αξίζει ποτέ δεν χάνεται. Ήρεμη παράνοια. 

"Ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε τις ειδήσεις των 8".

Comments