Ο συναισθηματικός τύπος

"Ξέρεις, δεν είμαι και πολύ ρομαντικός τύπος. Δεν είμαι από αυτούς που θα σου λένε καληνύχτα κάθε βράδυ, που θα σου κλείνουν το τηλέφωνο πάντα με την έκφραση "φιλάκια". Δεν είμαι από αυτούς που θα σου δίνουν χάδια συχνά. Δεν είμαι από αυτούς που θα κάτσουν να παρηγορήσουν τις ανασφάλειές σου. Δεν θα ξυριστώ ποτέ μόνο και μόνο για να περάσεις εσύ καλύτερα. Δεν πρόκειται να αλλάξω το ντύσιμό μου, να μη βάλω προφυλακτικό ή να κάνω περιτομή για τη δική σου ευχαρίστηση. Ακόμη, δεν σκοπεύω να παντρευτώ προκειμένου να να έχεις σταθερότητα και ασφάλεια, να το ξέρεις.
 Αυτό όμως δεν σημαίνει όμως ότι είμαι αναίσθητος! Είμαι βαθιά συναισθηματικός τύπος εγώ! Αισθάνομαι βαθύτατα ουσιαστικά πράγματα, αν θες να μάθεις! Και ξέρεις και κάτι; Έχω και εγώ ανάγκες γαμώτο μου! Μερικές φορές σε χρειάζομαι πολύ, και αυτές τις φορές θέλω να είσαι εκεί να με στηρίξεις...

Γιαυτό έλα ρε παλικάρι μου, έλα ρε θηρίο μου, έλα ρε Μητσάρα μου, μην με απογοητεύεις τώρα! Σήκω ρε παιδάκι μου, να κάνουμε τη δουλειά μας!"

"Μήτσοοοοο;;; Μήτσο ακόμη στο μπάνιο είσαι; Έλα ρε μωρό μου, μην κλείνεσαι εκεί μέσα. Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που  του συμβαίνει αυτό...Έλα να προσπαθήσουμε άλλη μια φορά, και αν δεν τα καταφέρουμε δεν χάθηκε και ο κόσμος....Και αύριο μέρα είναι..." ακούστηκε η  φωνή της Ρούλας από την κρεβατοκάμαρα.

Comments