Κυρίες και κύριοι,

αν περιμένετε να διαβάσετε μια καινούρια ιστορία ή κάτι ψαρωτικό, γελαστήκατε.

Ο λόγος που γράφω αυτό το post, για να είμαι και σύντομος, είναι απλός:
βλέπετε κάτω δεξιά, κάτω από τη φράση "ΚΛΕΒΩ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ:" που έχω βάλει τρία links;
Ναι; Ωραία. Αυτά τα links είναι τρία blogs τα οποία τα γράφει ένα άτομο, ο Pascal.
Αυτός ο Pascal που λέτε,
ΔΕΝ είμαι εγώ.
Για την ακρίβεια, ούτε καν τον γνωρίζω προσωπικά τον κύριο.

Το λέω αυτό γιατί ο ίδιος μου γνωστοποίησε ότι υπάρχει μια σύγχυση με το ποιός είναι ποιός, τί είναι ο άνθρωπος, πού βαδίζουμε και τέτοια. Σύγχυση αφενός κατανοητή, αφετέρου αδικαιολόγητη.

Από την μία, καταλαβαίνω κάποιος να βλέπει την ομοιότητα στο ύφος, σε πάρα πολλά μου κείμενα. Αυτή η ομοιότητα είναι ευδιάκριτη, και χαίρομαι που είναι γιατί ο κύριος Pascal αποτελεί μία από τις βασικότερες επιρροές μου (στο γράψιμο). Υπάρχουν βέβαια και άλλες, όπως και πολλές αναφορές, αλλά μάλλον είναι δύσκολο να τις ανακαλύψετε γιατί είτε δεν έχουν blog, είτε είναι νεκρές (εκτός αν νομίζετε ότι επίσης είμαι κάποιος από τους Mogwai, ή η μετενσάρκωση του Oscar Wilde, οπότε πάω πάσο).

Από την άλλη, δεν μπορώ να σκεφτώ, γιατί αν ήμουν αυτός, κάποιος από τους δύο (στην προκειμένη περίπτωση θα υπήρχε μόνο ένας βέβαια) να μην το έλεγε. Θα ντρεπόταν; Χωρίς να τον γνωρίζω, όπως είπα, δεν τον κόβω για τέτοιο άτομο.

Για να κλείσω, να σας πω ότι υπάρχει ένας απλός τρόπος να μας ξεχωρίζετε. Το δικό μου blog είναι το   http://koultourastointernet.blogspot.com/ , ενώ το δικό του το http://reporjazz.wordpress.com/ .

Τα γράμματα στο link είναι τελείως διαφορετικά, συνεπώς για κάποιον που γνωρίζει βασική αλφαβήτα είναι εύκολο να τα ξεχωρίσει. Αν αυτός βέβαια είναι δυσλεκτικός ή τυφλός, τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια δεν θα μπορούσα να βρω και λόγο να μπαίνει σε blog.

Άλλα πράγματα που σε βοηθάνε να ξεχωρίσεις τα δύο blog: το όνομα, τα χρώματα, η μουσική, οι μυρουδιές, η αφή, η υφή και η ατμόσφαιρα.

Αυτά από μένα. Ελπίζω να συννενοηθήκαμε.

Υ.Γ: Ελπίζω, όσοι μας μπερδεύατε, να συνεχίσετε να διαβάζετε το koultoura ακόμη και μετά την αποκάλυψη της ωμής αλήθειας.

Comments