Ακριβά Τσιγάρα

Ήταν γύρω στα μεσάνυχτα. Εκείνη βγήκε ένα ξαφνικά, μέσα από ένα σκοτεινό στενάκι. Με πλησίασε με γρήγορα, κοφτά βήματα.

"Σ'αγαπώ" μου φώναξε από απόσταση. 

Την κοίταξα καλά καλά από πάνω ως κάτω. Δεν μου θύμιζε κάτι.

"Ξέρεις, το σ'αγαπώ είναι πολύ ύπουλο. Κρύβει από πίσω του μια ερώτηση: 'μ'αγαπάς;'" είπα, καθώς άναψα ένα τσιγάρο.

"Φτηνά τσιγάρα!" ξαναφώναξε εκείνη χαρούμενη, αναγνωρίζοντας την ταινία από την οποία προερχόταν η ατάκα, και άρχισε να τρέχει προς το στενάκι απ' όπου είχε εμφανιστεί.


Για κάποιο περίεργο λόγο ένιωσα την ανάγκη να την ακολουθήσω. Δεν είναι και λίγο το πρώτο πράγμα που να σου λέει μια κοπέλα να είναι "σ'αγαπώ" και να έχει δει και τα Φτηνά Τσιγάρα. Εκτός των άλλων, ήταν και γκομενάρα. Χωρίς να το σκεφτώ πολύ, έτρεξα ξοπίσω της.

Την πέτυχα δυο στενά πιο μετά, και μόλις την πλησίασα με τράβηξε προς το μέρος της και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα. 


Πριν προλάβω να καταλάβω πως και τί βρεθήκαμε σπίτι μου, να κάνουμε άγριο σεξ.


Όταν ξύπνησα το πρωί, εκείνη έλειπε. "Τί είχαμε, τί χάσαμε" σκέφτηκα και ζαλισμένος ακόμη απ'τον ύπνο παραπάτησα μέχρι το μπάνιο μου, για να ρίξω λίγο νερό στη μούρη μου.

Μόλις αντίκρυσα τον καθρέφτη του μπάνιου πάγωσα: πάνω του, με κατακόκκινο κραγιόν ήταν γραμμένη, με κεφαλαία γράμματα, η εξής φράση:

"ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΟΡΟΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΝΗ. ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ AIDS."

Αναπόφευκτα το μυαλό μου πήγε αμέσως στην φράση του Μπρεχτ:

"Όταν πήραν τους κομμουνιστές δεν διαμαρτυρήθηκα. Άλλωστε δεν ήμουν κομμουνιστής.

 Όταν πήραν τους Εβραίους δεν διαμαρτυρήθηκα. Άλλωστε δεν ήμουν Εβραίος. 

Όταν πήραν τους συνδικαλιστές δεν διαμαρτυρήθηκα. Άλλωστε δεν ήμουν συνδικαλιστής. 

Όταν ήρθαν να με πάρουν, δεν είχε μείνει κανείς να διαμαρτυρηθεί για μένα."


Comments