Σχέσεις

Πρέπει να είμαι έξυπνος. Πρέπει να είμαι όμορφη. Πρέπει γίνω επιτυχημένος. Πρέπει να μάθω να μαγειρεύω. Πρέπει να της ζητήσω το τηλέφωνο της, θα νομίσει ότι είμαι φλώρος. Δεν πρέπει να του δώσω δικαιώματα, θα νομίσει ότι είμαι πουτάνα. Δεν πρέπει να την πάρω αμέσως, θα νομίσει ότι τη γουστάρω. Δεν πρέπει να απαντήσω αμέσως, θα με θεωρήσει δεδομένη. Πρέπει να την πάω κάπου καλά, θα θεωρήσει ότι δεν είμαι καλός στο να παίρνω πρωτοβουλίες. Δεν πρέπει να του πω εγώ που θα πάμε, θα νομίσει ότι δεν τον θεωρώ ικανό να πάρει πρωτοβουλίες. Πρέπει να την κεράσω, θα νομίσει ότι είμαι τσιγκούνης. Δεν πρέπει να πληρώσω, θα νομίσει ότι τον θεωρώ τσιγκούνη. Πρέπει να τη φιλήσω εγώ πρώτος, θα με περάσει για μαλάκα. Δεν πρέπει να τον φιλήσω εγώ πρώτη, θα με περάσει για τσούλα. Πρέπει να της ζητήσω να ανέβω πάνω, θα νομίσει ότι δεν είμαι αρκετά άντρας. Δεν πρέπει να του πω να περάσει πάνω, θα νομίσει ότι είμαι εύκολη. Πρέπει να την ικανοποιήσω, θα με περάσει για άπειρο.  Πρέπει να τον ικανοποιήσω, θα με περάσει για ξενέρωτη.  Δεν πρέπει να  ρωτήσω αν της άρεσε, θα με θεωρήσει ανασφαλή. Πρέπει να ρωτήσω αν του άρεσε,  θα νομίσει ότι δεν ενδιαφέρομαι. Πρέπει να μείνω το βράδυ μαζί της, θα νομίσει ότι είμαι ρηχός. Δεν πρέπει να του ζητήσω να φύγει, θα νομίσει ότι είμαι πουτάνα. Πρέπει να την ξαναδώ. Δεν πρέπει να του αρνηθώ.  Πρέπει να της πω να χωρίσουμε. Δεν πρέπει να του πω να χωρίσουμε. Πρέπει να τα ξαναβρώ μαζί της. Δεν πρέπει να του αρνηθώ. Πρέπει να της ζητήσω να παντρευτούμε, θα νομίσει ότι είμαι ασόβαρος. Δεν πρέπει να του πω όχι, θα νομίσει ότι δεν τον αγαπάω. Πρέπει να είναι η πιο εντυπωσιακή τελετή, θα νομίσει ότι δεν το έχω πάρει αρκετά σοβαρά. Δεν πρέπει να του πω ότι δεν θέλω πολλά - πολλά, θα νομίσει ότι δεν το θεωρώ σημαντικό. Πρέπει να πάρω δάνειο για να τα βγάλουμε πέρα, θα νομίσει ότι δεν έχω τα φόντα για να κάνω οικογένεια. Δεν πρέπει να του ζητήσω να μοιραστούμε τα έξοδα, θα νομίσει ότι δεν τον εμπιστεύομαι αρκετά.Πρέπει να της πω να σταματήσει να δουλεύει,  θα νομίσει ότι είμαι ανίκανος. Δεν πρέπει να του αρνηθώ, θα νομίσει ότι δεν θέλω να φροντίζω το σπίτι. Πρέπει να βρω και δεύτερη δουλειά, θα νομίσει ότι δεν μπορώ να της προσφέρω αρκετά. Δεν πρέπει να του ζητήσω να βρω δουλειά, θα νομίσει ότι δεν μπορώ να βασιστώ πάνω του. Πρέπει να  κάνουμε ένα παιδί, θα νομίσει ότι δεν θέλω οικογένεια. Δεν πρέπει να του πω όχι, θα νομίσει ότι δεν είμαι ικανή να το μεγαλώσω. Πρέπει να είναι αγόρι. Πρέπει να είναι κορίτσι. Πρέπει να τον κάνω έξυπνο. Πρέπει να την κάνω όμορφη. Πρέπει να τον κάνω επιτυχημένο. Πρέπει να την μάθω να μαγειρεύει...

Comments

  1. δυο σχόλια μόνο. α. θυμίζει πολύ μια παράσταση που είδαμε πρόσφατα. β. νίωθω σεξισμόο ουου!

    ReplyDelete
  2. α. Ισχύει

    β. Ναι, προφανώς και το σύστημα καλλιεργεί το σεξισμό. Ποιός το αρνήθηκε;

    ReplyDelete

Post a Comment